Vecka 39

Då var det ny vecka igen. Fast den har ju faktiskt pågått ganska många timmar nu, men jag har inte haft möjlighet att uppdatera tidigare. Så, vi kikar på vad jag har tänkt ska hända denna vecka!
 
Idag drog en ny kurs igång, så den här veckan kommer handla om att strukturera upp arbetet, få tag i kurslitteratur och få tag i alla kurskamrater jag ska göra grupparbete tillsammans med. Sen ska jag också komma igång med träningen igen, har varit sjuk till och från sedan Nicklas födelsedag (10 september.. 15 dagar!), så nu är det dags att starta upp appen jag använder och köra lite styrketräning här hemma på kvällarna.
 
Igår tog vi en tur med båten och testade vår nya lazy-bag, så jag hoppas att vi ska hinna med någon mer tur någon kväll under veckan, annars måste vi i alla fall börja ta ner alla segel för snart är det dags att ta upp båten på land inför vintern.
 
Sist, men inte minst denna vecka så ska vi kolla på en ny lägenhet, som vi faktiskt är nummer ett i kön på, så om allt verkar bra och vi kan komma på något sätt att slippa tre (!) dubbelhyror så kanske det blir dags för flytt snart. Hoppas verkligen det!